Veelgestelde vragen
Bestellen
U kunt bij ons uiteraard ook bestellen voor verpleeghuis of andere instellingen.
U ontvangt op deze wijze een factuur bij uw bestelling.
De contactpersoon ( welke ook in de instelling werkt ) draagt er zorg voor dat de factuur betaald wordt.
Werkwijze :
- Geef bij de betaling aan dat u wilt betalen middels factuur
- Geef zo uitgebreid mogelijk de adresgegegevens op
- Vermeld een contactpersoon ( kan ook de besteller zijn )
- Besteller of contactpersoon werkt in de instelling
- Indien mogelijk kostenplaats opgeven
- Uw factuur wordt meegestuurd met het pakket of per email
U kunt uw bestelling samenstellen door het product, de maat en de kleur te kiezen en deze in het winkelwagentje te plaatsen.
Vervolgens klikt u op “bestellen” en vult u uw naam en adresgegevens in.
U completeert alles door de bestelling door te sturen. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling via E-mail.
Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.
(hansop.shop is onderdeel van Maree Medical)
Uiteraard kunt u ook vanuit België bij ons bestellen.
Bij bestellingen vanuit België wordt een standaard bijdrage in de verzendkosten gerekend van €9,95
Ja, dat is zeker mogelijk. Het gaat hierbij om leveringen aan instellingen zoals verpleeghuizen, verzorgingshuizen en ziekenhuizen.
Hier zijn echter wel een paar kleine voorwaarden aan verbonden.
Nadat u besteld heeft krijgt u deze voorwaarden per email toegestuurd.
Indien u hierover verdere vragen heeft, neemt u dan even contact met ons op. Contact
Betaling
U kunt bij ons op verschillende wijzen betalen.
Dat kan bv zijn d.m.v. iDeal, Creditcard of vooruitbetaling via de bank.
Als u betaald met iDeal of met een Creditcard dan komt u na voltooiing van de bestelling op de beveiligde pagina van de betaalservice, hier kunt u uw creditcard gegevens invullen en doorzenden,
Ook kunt u bij vooruitbetaling betalen, hiertoe schrijft u het totaalbedrag over naar onze bankrekening,
Zie voor verdere details hier :
iDeal
Creditcard
Vooruitbetaling
Verpleeghuizen etc.
Verzekering
Het grootste deel van onze incontinentie-producten wordt vergoed door het ziekenfonds.
Informatie hierover kunt u opvragen bij uw apotheek of Maree Medical.
Soms is er een machtiging nodig van het ziekenfonds, hierover kunt u informeren bij uw ziekenfonds.
U kunt eventueel het Z-index-nummer van het door u gekozen product doorgeven aan apotheek of ziekenfonds,
zij weten u dan sneller te vertellen of een product wel of niet vergoed wordt.
Maat-tabellen
Passen
Al onze hygiëne-producten ( incontinentie-artikelen zoals luiers, beschermslips, anti-decubitusmateriaal etc ) kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
In het geval dat er door ons schuld een product met een verkeerde maat is geleverd, dan wordt deze zonder verdere kosten omgeruild. Ook in geval van fabrieksfouten, geconstateerd binnen 2 maanden, wordt het artikel zonder verdere kosten omgeruild, in dat geval vragen wij een bewijs van deze fabricagefout.
Zie voor meer details onze Algemene voorwaarden.
Verzending
Alle producten worden, mits op voorraad, binnen 3 werkdagen verstuurd. Is een artikel niet op voorraad dan is de levertijd 10 tot 14 dagen.
Tijdens vakantie-perioden kan de levertijd iets langer zijn.
De producten worden met PostNL verstuurd en verpakt in blanco dozen en/of enveloppen.
Hierop staat alleen een klein logo en ons adres, dit in verband met retourzendingen.
Voor meer info, klik hier
Bij bestellingen naar België wordt altijd, ongeacht het bestelbedrag, €9,95 in rekening gebracht.